Civilia 2016, 7(2):127-144 | DOI: 10.5507/civ.2016.020
The paper deals with the use of film material in the teaching of contemporary history. It focuses on its benefits, but it also draws attention to possible pitfalls. Based on the case study (example němckých-Czech relations after 1945) proposes films that after previous careful selection and didactic presentation, help teachers effectively fulfill the educational goals of contemporary history.
Text představuje dílčí výstup z projektu Dějepisné vzdělávání s akcentem na soudobé dějiny a jeho reflexe ze strany učitelů realizovaného v rámci grantového schématu IGA 2016 na Pedagogické fakultě Univerzity Palackého v Olomouci.
Zveřejněno: 15. prosinec 2016 Zobrazit citaci
Tento článek je publikován v režimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License (CC BY-SA 4.0), která umožňuje distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.