Civilia 2014, 5(2):100-106 | DOI: 10.5507/civ.2014.014

Informační zdroje využívané studenty středních škol při výuce moderních dějin

Tomáš Hubálek
Katedra společenských věd, Pedagogická fakulta Univerzity Palackého v Olomouci, Žižkovo náměstí 5, 771 40 Olomouc

Klíčová slova: modern history, source of information, grammer students, Olomouc region

This paper deals with the role of source of information, which are mostly used by Czech grammar school student in Olomouc region. The text presented the findings of educational research, which was conducted by the author in 2012.

Zveřejněno: 15. prosinec 2014  Zobrazit citaci

ACS AIP APA ASA Harvard Chicago Chicago Notes IEEE ISO690 MLA NLM Turabian Vancouver
Hubálek, T. (2014). Informační zdroje využívané studenty středních škol při výuce moderních dějin. Civilia5(2), 100-106. doi: 10.5507/civ.2014.014
Stáhnout citaci

Reference

  1. BENEŠ, Z., GRACOVÁ, B., PRŮCHA, J. a kol. Sondy a analýzy. Učebnice dějepisu - teorie a multikulturní aspekty edukačního média. 1. vyd. Praha: ÚIV, 2009.
  2. GAVORA, P. Nástrahy a problémy vyučovania metodológie kvalitatívného výskumu. In SIROTOVÁ, M., FRÝDKOVÁ, E. (eds.) Pedagogická veda a školská prax v historickom kontexte. Trnava: Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2010, s. 66-72.
  3. HUBÁLEK, T. Percepce role učebnic dějepisu v edukačním procesu studenty gymnázií. In Civilia. Odborná revue pro didaktiku společenských věd. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, roč. 4, č. 2, 2013, s. 77-87. Přejít k původnímu zdroji...
  4. CHRÁSKA, M. Úvod do výzkumu v pedagogice. Základy kvantitativně orientovaného výzkumu. Olomouc: Univerzita Palackého, 2003.
  5. PRŮCHA, J. Moderní pedagogika. Praha: Portál, 2009.
  6. PRŮCHA, J. (ed.) Pedagogická encyklopedie. Praha: Portál, 2009.

Tento článek je publikován v režimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License (CC BY-SA 4.0), která umožňuje distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.