Civilia 2017, 8(1):53-74 | DOI: 10.5507/civ.2017.004
This study focuses on the possibilities of using the Velvet Revolution in the didactic process, with special attention to the events in 1989 at the level of Czech towns and districts. The archives and library collections that are currently available are described in more detail. It also indicates organizational provision of project teaching on the Velvet Revolution at local level in the pedagogical process at secondary schools.
Tato studie vychází jako publikační výstup z grantového projektu Průběh Sametové revoluce ve vybraných městech Jihočeského kraje v komparativní perspektivě, podpořeného Grantovou agenturou České republiky, reg. č. 13-15049S.
Zveřejněno: 15. červen 2017 Zobrazit citaci
Tento článek je publikován v režimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License (CC BY-SA 4.0), která umožňuje distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.