Civilia 2013, 4(2):77-87 | DOI: 10.5507/civ.2013.017

Percepce role učebnic dějepisu v edukačním procesu studenty gymnázií

Tomáš Hubálek
Katedra společenských věd, Pedagogická fakulta Univerzity Palackého, Žižkovo náměstí 5, 771 40 Olomouc

Klíčová slova: Textbook, History, Grammar school, Olomouc region

This paper deals with the role of history textbooks and their perception of grammar school students in Olomouc region. The text presented the findings of educational research, which was conducted by the author in 2012.

Zveřejněno: 15. prosinec 2013  Zobrazit citaci

ACS AIP APA ASA Harvard Chicago Chicago Notes IEEE ISO690 MLA NLM Turabian Vancouver
Hubálek, T. (2013). Percepce role učebnic dějepisu v edukačním procesu studenty gymnázií. Civilia4(2), 77-87. doi: 10.5507/civ.2013.017
Stáhnout citaci

Reference

  1. BENEŠ, Z., GRACOVÁ, B., PRŮCHA, J. a kol. Sondy a analýzy. Učebnice dějepisu - teorie a multikulturní aspekty edukačního média. Praha: ÚIV, 2009.
  2. GAVORA, P. Nástrahy a problémy vyučovania metodológie kvalitatívného výskumu. In SIROTOVÁ, M., FRÝDKOVÁ, E. (eds.) Pedagogická veda a školská prax v historickom kontexte. Trnava: Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2010.
  3. CHRÁSKA, M. Úvod do výzkumu v pedagogice. Základy kvantitativně orientovaného výzkumu. Olomouc: Univerzita Palackého, 2003.
  4. KOPECKÝ, K. Úvod do problematiky tzv. slovních mraků (Word Clouds). [on line]. [cit. 14. 1. 2013]. Dostupné z WWW: <http://www.net-university.cz/multimedia/56-uvod-do-problematiky-tzv%20-slovnich-mrak-word-clouds>
  5. PRŮCHA, J. (ed.) Pedagogická encyklopedie. Praha: Portál, 2009.
  6. PRŮCHA, J. Moderní pedagogika. Praha: Portál, 4. aktualizované vydání, 2009.

Tento článek je publikován v režimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License (CC BY-SA 4.0), která umožňuje distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.