Civilia 2013, 4(1):74-83 | DOI: 10.5507/civ.2013.006
The aim of the article is to describe the theoretical and methodological basis of the research plan, when analysis of pedagogical communication between the student to practice (a teacher) and a pupil is deemed reflective element of possible innovative changes in the professional study programme didactics social of sciences with an emphasis on education. This program is guaranteed by the social sciences of the Faculty of education at Palacky University in Olomouc in the Czech Republic. Conclusions based on the data they can open a possible discussion after changes in the content filling (for example strengthening the teaching of each area) industry didactics in training future teachers study program social sciences with an emphasis on education.
Zveřejněno: 15. červen 2013 Zobrazit citaci
ACS | AIP | APA | ASA | Harvard | Chicago | Chicago Notes | IEEE | ISO690 | MLA | NLM | Turabian | Vancouver |
Tento článek je publikován v režimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License (CC BY-SA 4.0), která umožňuje distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.