Civilia 2010, 1(1):33-43 | DOI: 10.5507/civ.2010.006
Příspěvek je věnován otázce posílení regionální dimenze vzdělávání a vymezení významu dějin a současnosti multietnického regionu Těšínska pro formování historického vědomí mládeže a utváření interkulturních postojů. Text představuje dílčí výsledky obsahové analýzy učebnic a empirického výzkumu vědomostí a postojů české a polské gymnaziální mládeže ve vztahu k Těšínsku.
Zveřejněno: 15. červen 2010 Zobrazit citaci
Tento článek je publikován v režimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License (CC BY-SA 4.0), která umožňuje distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.